Direktlänk till inlägg 17 juni 2018

"BÄTTRE ÄN RASHFORDS MÅL": OTROLIGT SNYGGA TV-PRESENTATÖREN STAL SHOWEN UNDER ENGLANDS SEGER I VM-UPPVÄRMNINGEN EFTER ATT KAMERAMANNEN VISAT ETT STORT INTRESSE FÖR HENNE

Av Mikael Holmkvist - 17 juni 2018 16:22

Leeds United-värdinnan Emma Louise Jones fick Three Lions-fansens ögon på sig där hon satt, uppflugen bakom Gareth Southgate



 

 

AV: Dave Fraser, the Sun, lördag 9 juni, 2018:


 

OTROLIGT VACKRA tv-presentatören Emma Louise Jones stal showen under Englands vinst i VM-uppvärmningen mot Costa Rica i torsdags kväll.



Leeds United-värdinnan och radiostjärnan drog till sig blickarna från Three Lions-fansen där hon satt, uppflugen bakom Gareth Southgate efter att kameramannen visat ett stort intresse för henne.


 

Emma Louise Jones drog till sig Englands fans blickar på Elland Road i torsdags.

 

   

LUTV-presentatören Emma Louise Jones har blivit en succé bland fansen.

 

 

Leeds United-tv- och radiostjärnan var värdinna vid Costa Rica-matchen.

 


Fansens intresse drogs snabbt till blondinen, som var värdinna åt FA vid Costa Rica-matchen, då hon dök upp i våra rutor gång efter annan.



Efter matchen twittrade Jones: "Tvärtemot vad många tror så är inte det här mitt 'uttråkade' ansikte, det är mitt 'koncentrerade ansikte'.

 


"Jag älskade varje ögonblick som värdinna i #ENGCRC-matchen för @FA igår kväll - tack för att ni tog in mig!"



Trots hennes kommentarer riktade folk på sociala medier in sig på andra saker.


 

Emma Louise Jones gör intervjuer före och efter matcher för Leeds.

 

 

Emma Louise Jones fångades flera gånger av kamerorna under 2-0 vinsten.

 

 

Emma Louise Jones var värdinna för FA vid VM-träningsmatchen.

 

 

Radiopresentatören erkänner att hon inte var något fotbollsfan innan jobbet för LUTV.

 

 

Tv- och radiostjärnan Jones må ha stulit rampljuset i torsdags... men hon är faktiskt ganska ny inom fotbollen.



Jones sade följande till Ourtown-magasinet: "Jag var aldrig ett fotbollsfan förut. Men sedan jag började hos Leeds har jag blivit ett!


 

Emma Louise Jones har jobbat både på tv och radio.

 

 

Emma Louise Jons är nu en ny favorit bland Englands fans.

 


"Atmosfären, passionen och känslan gled över till mig väldigt snabbt och nu är jag den mest högljudda åskådaren som följer matcherna från läktaren."



Gällande hennes blomstrande karriär tillade Jones: "När jag bodde i Hull lyckades jag få ett jobb för Leeds United TV där jag presenterar deras matchprogram.



"Jag kunde inte förstå vilken tur jag hade då tv länge var en dröm för mig."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Holmkvist - Söndag 24 mars 18:38

Utan att på något sätt ha tagit ut något i förskott så ska jag direkt erkänna att de två första kvartsfinalerna mellan Färjestad och Rögle har förvånat mig riktigt mycket. Dels p g a hur tandlösa vi har varit, men också p g a att skåningarna inte har...

Av Mikael Holmkvist - Torsdag 14 mars 20:58

AV: Nicholas McGeehan på X (tidigare Twitter):     Nicholas McGeehan@NcGeehan, torsdag 14 mars, 2024, kl 18:57 1/ Det är nu en vecka kvar till kvalmatchen till EM 2024 mellan Island och Israel. UEFA har sagt att de inte har några planer på...

Av Mikael Holmkvist - Fredag 8 mars 18:53

AV: Tamara Qiblawi, Allegra Goodwin, Nima Elbagir, Caroline Faraj och Kareem Khadder, CNN, lördag 2 mars, 2024   Fotoillustration av Alberto Mier/CNN/Getty Images/Reuters       (Zarqa, Jordanien) - Arbetare inom humanitärt bistånd oc...

Av Mikael Holmkvist - Lördag 2 mars 09:32


  Man United har varit lukrativt för Glazer-familjen, men deras lönsamhet vid sidan av planen har överskuggats av deras obetydlighet på planen. Illustration av ESPN.         AV: Mark Ogden, senior skribent, ESPN Soccernet, onsdag 7 febru...

Av Mikael Holmkvist - Tisdag 30 jan 23:34

Hällde i sig tequila, föll i säng helt påklädd och ringde sedan Man Utd och sjukanmälde sig… Marcus Rashfords festande i 12 timmar från insidan             AV: Richard Moriarty och Sarah Ridley, The Sun, tisdag 30 januari, 2024 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards