Direktlänk till inlägg 28 november 2015

DEJTAR CRISTIANO RONALDO SIN AGENTS DOTTER? REAL MADRID STJÄRNAN SAMMANLÄNKAD MED MARISA MENDES EFTER ATT HA ERKÄNT ATT HAN TRÄFFAR ETT ANTAL KVINNOR

Av Mikael Holmkvist - 28 november 2015 13:28

* Cristiano Ronaldo romantiskt sammanlänkad med Jorge Mendes dotter Marisa

 

* Ronaldo avslöjade förra veckan att han har 'några' kvinnor som tävlar om hans kärlek

 

* Real Madridstjärnan står sin agent väldigt nära och han var hans best man

   

Cristiano Ronaldo (tvåa från vänster) har romantiskt sammanlänkats med Marisa Mendes (längst ut till höger) i Portugal.



 

 

AV: Elliott Bretland, för MailOnline, tisdag 17 november, 2015:



Cristiano Ronaldo kan dejta dottern till superagenten Jorge Mendes, detta enligt rapporter i Portugal.



Real Madrid stjärnan avslöjade att han har 'några' olika kvinnor som kämpar om hans kärlek då han nyligen intervjuades i the Jonathan Ross Show och nu sammanlänkar portugisisk media honom med Marisa Mendes.



Nyhetsbyrån Flash! Vidas har sammanlänkat de två och paret poserar på en bild delad av den f.d Manchester United stjärnan på hans Instagram-konto i torsdags.


 

Marisa Mendes är dotter till Ronaldos agent Jorge, som den portugisiska stjärnan står väldigt nära.

 

 

Ronaldo (i mitten) fotograferad med agenten Mendes (t.h.) och Marisa vid premiären för Real stjärnans dokumentär.

 



Ronaldo har varit singel sedan han lämnade den ryska modellen Irina Shayk tidigare i år.



På frågan i The Jonathan Ross Show huruvida han har en 'ny speciell någon' svarade Ronaldo: 'Några stycken. Jag måste räkna ut det. Vissa vet [att de tävlar]. Jag är normal.



'För att prata allvar, det är inte lätt. Jag vet att 50 procent närmar mig för [kändis] intresse... Det är normalt, inte bara jag. Alla de berömda människorna har den här sortens problem.



'Jag tycker att jag är en självsäker kille. Jag är lång, har alla mina tänder, har en fin kropp.'



Mendes, som är 24 och agentens äldsta barn, närvarade vid den portugisiska landslagsmannens filmpremiär av filmen Ronaldo och hon ses regelbundet på Santiago Bernabeu.



Ronaldo har varit singel sedan han lämnade den ryska modellen Irina Shayk i januari i år.


 

Real Madrid stjärnan Ronaldo öppnade upp sig gällande sitt privatliv då han var med i The Jonathan Ross Show.


 

Den portugisiska landslagsmannen lämnade ex-flickvännen och modellen Irina Shayk i janauari i år efter ett fem år långt förhållande.



Den 30 år gamla superstjärnan berömde nyligen agenten Mendes för att han har en enorm inverkan på hans karriär och han hade följande att säga gällande agentens influenser vid hans flytt till Manchester United som 18-åring: "Vad Jorge gjorde för mig när jag var 18 tillsammans med orden från Ferguson var en dröm. Att spela för Sporting och flytta var 'wow, vad är detta?'"



 "När Ferguson ville ha mig och sade att jag skulle spela 50 procent av matcherna var det otroligt.



"Jag tog det beslutet för Jorge hjälpte mig. Det sista ordet från Ferguson var också nyckel."



Ronaldo närvarade vid Mendes bröllop i augusti som best man och köpte superagenten en egen grekisk ö, enligt rapporter i Spanien.



Mendes, som har förhandlat fram transferaffärer för mer än £1 miljard (14,08 miljarder kr) och har en klientlista som, förutom Ronaldo, inkluderar Jose Mourinho, David de Gea, James Rodriguez, Angel di Maria, Pepe, Joao Moutinho och Fabio Coentrao, gifte sig med Sandra Barbosa i det förmögna Foz do Douro.


 

Ronaldo (tvåa från vänster) fotograferad då han äter middag med Mendes (t.h) och vänner i september.

   

Ronaldo har sagt att han inte kommer avslöja identiteten på sin sons mamma förrän han tycker att tiden är rätt för det.



Under framträdandet pratade Ronaldo om sin relation till sin son och han sa att han kommer berätta för Cristiano Jnr vem hans mamma är när 'tiden är rätt' och avböjde pressen på att offentligt annonsera hennes identitet. 



Han erkände även i princip att en tredje Ballon d'Or seger är utom hans räckhåll i januari, han insisterade på att Barcelonas Lionel Messi kommer ta tillbaka priset.



"Den här sortens pokal beror på röster och Messi vann turneringar," sa Ronaldo. "Han vann Champions League och La Liga. När det gäller individuella [insatser] gjorde jag förmodligen min bästa säsong i min karriär, vilket är bra. Jag var den bästa målskytten i Europa.



"Vi delar den här scenen hos FIFIA i åtta år. Ingen gjorde det förut, bara vi. Så det är bra, jag har en bra relation med honom. Vi är inte gamla vänner men vi respekterar varandra."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Holmkvist - Fredag 3 maj 00:39

Rättighetsgrupper varnar för att definitionen kan komma att ytterligare kväva yttrandefriheten då protesterna fortsätter på amerikanska universitetsområden.       Al Jazeera, onsdag 1 maj, 2024     USA:s representanthus har med en överv...

Av Mikael Holmkvist - Lördag 27 april 21:07

En av Europas mest kontroversiella författare, han förutsåg Balidådet och attacken mot Charlie Hebdo. Nu har han föreställt sig en Putin-liknande Macron   Huvudperson: författaren Michel Houellebecq har kallat Emmanuel Macron “bisarr&rdquo...

Av Mikael Holmkvist - Torsdag 25 april 18:33


  Jesse Lingard har spelat i tre matcher för FC Seoul, två gånger som inhoppare.         Av: John Duerden, fotbollsskribent i Asien, BBC, måndag 15 april, 2024     Jesse Lingard förväntades aldrig kunna höja den internationella pr...

Av Mikael Holmkvist - Torsdag 25 april 17:27


By Way of Deception: The Making and Unmaking of a Mossad Officer är en bok av en f d katsa (Mossad-agent som jobbar på fältet) i Mossad, Victor Ostovsky, och den kanadensiska journalisten Claire Hoy.     (Första upplagan)     Författare:...

Av Mikael Holmkvist - Fredag 19 april 17:04


Även om fler och fler nu faktiskt inser vad det är Israel håller på med så är det fortfarande en lång väg kvar att vandra. Tidigt i morse (fre 19/4) kom rapporter om att Israel beskjutit mål inne i Iran: http://beansontoast.bloggplatsen.se/2024/04/...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards