Direktlänk till inlägg 27 december 2015

DET HÄR ÄR DITT FEL, LvG, DU HAR DRIVIT MIG TILL DETTA! HOLLÄNDAREN ANLÄNDE TIDIGARE IKVÄLL TILL SPELARHOTELLET THE LOWRY INFÖR MORGONSDAGENS MATCH

Av Mikael Holmkvist - 27 december 2015 20:36

 

Bilden: Jag skyller det här tillståndet på dig, Louis van Gaal! Du har drivit mig till detta. Det är alltså söndag och för att råda bot på känslorna som Uniteds matcher under denna holländska galnings ledning ger mig har jag bälgat i mig jägerbomber sedan klockan 13:00 idag. Det är jävligt gott och får en att tillfälligtvis glömma skiten vi regelbundet serveras nuförtiden. Och imorgon (måndag) är det dags igen, då tar vi oss an en annan allvarligt skadeskjuten "jätte". Jätte i den meningen att de, till skillnad mot den "gigantiska" klubben från självömkanshuvudstaden, faktiskt har vunnit ligan i modern tid. Och ja, de är faktiskt regerande mästare, men de kommer inte att försvara den titeln. Av någon anledning känns det som att jag imorgon kommer behöva pipa förbi en livsmedelbutik och fylla på Red Bull-lagret och hjula in på Bolaget och inhandla en stor flaska tysk jägmästare till. Det är så långt du har knuffat mig Louie, tänk på det när du sitter där med ditt löjliga block och ser fullständigt intetsägande ut, medan klubben så många älskar på nytt skämmer ut sig där ute på planen.





Jag tänker inte ens kommentera Stoke-debaclet. Det kändes redan innan som att den här utgången var ganska given. Fast jag ska vara ärlig och säga att jag faktiskt trodde på någon slags resning. I mina senaste alster framstår det säkert som att jag skyller all skit vi får uppleva på muminansiktet, så är det inte. Det finns så många spelare i vår trupp som inte borde få vara ens i närheten av en Manchester United-tröja, ännu mindre representera oss ute på den faktiska fotbollsplanen. Men oavsett hur än ser på det så är han inte mannen för vår klubb. Han har rensat ut mycket skit, men så mycket mer är det inte. Hans taktikgenomgångar, videovisningar och strikta tyglar har sugit ut all spelglädje ur spelarna och stora portioner livslust ur fansen. Han har pissat ur sig pengar för nya spelare som om det inte fanns någon morgondag, sålt andra, men sedan skitit i att ersätta dem. Och nu har han fått ganska mycket tid på sig, jag hade varit redo att ge honom mer tid, men vi bara sjunker och ju längre han är kvar desto mer förstör han. Vad vår pinsamma ledning håller på med har jag inte en aning om. Det ryktas om att hårbollen Eddy väntar på att pannlocken ska säga upp sig själv, så att klubben slipper betala ut hans återstående lön. Det låter säkert helt sjukt i era öron, men dessvärre ser jag det som fullt möjligt. Hur Ed Woodward kan leda Manchester United utanför planen det förstår jag inte, karln är ju en clown av rent bibliska proportioner.



I ångorna från ännu en jägerbomb har jag bara väntat på att nyheten ska flasha upp på nätet, antingen att han har fått kicken, eller att han själv avgått. Men inte då, och nu kryddar dessutom Samuel Luckhurst på Manchester Evening News min kväll med att slå fast följande: "Glöm ryktena. Van Gaal kommer leda United imorgon. Han är på The Lowry."

     


Jag är säker på att ni alla såg rövhålet som hade en José Mourinho-mask på sig och en hemmagjord P45:a (referenskod i Storbritannien och Irland för ett formulär som fylls i när någon anställd ska sluta jobba på företaget). Medan vi alla var så distraherade av tanken på en vuxen man som setat uppe hela natten för att tillverka en låtsas-P45 till Van Gaal, verkar det ha undflytt vår uppmärksamhet att den här "gentlemannens" hand är lite udda, även för att vara en man från Stoke...

   


I tider som dessa är det inte bara tur att det finns tysk likör och österrikisk energidryck att hälla i sig, vad vore man utan Red Issue's helt briljanta privata forum, the Sanctuary. Tyvärr har ju pappersmagasinet lagt ner, det var oerhört tungt, men i viss mån lever det kvar via forumet. Jag kan bli hängande där i timmar och bara garva åt dessa ordsmeders alster. Men ofta nickar jag instämmande och konstaterar att de uttrycker mina åsikter, fast mycket bättre, på dessa sidor. Det kostar £15 (202,48 kr i dagens kurs) för ett år, och jag kan enbart rekommendera det. Bjuder här under på ett översatt utdrag från tråden "Stoke (a)". Många som får sina fiskar varma, inte minst två holländare, mycket nöje.




Utdrag från Red Issue-tråden "Stoke (a)":

 

 

blunt, lördag 26 december, 19:33

Vi behöver verkligen en styrande mittback, en central mittfältare som kan bidra med mål men även spela bra i en central mittfältsroll istället för en nummer 10, en toppklassytter och anfallare... inte riktigt säker på vem som är tillgänglig men man måste ju titta på spelare som stones, pogba, bale, kane som realistiska måltavlor för att ha någon chans att vinna ligan.


 

 

EugeM85, lördag 26 december, 19:34

Det är £250m+ (3,37 miljarder+ kr) som våra ägare inte kommer spendera.


 

 

mancred, lördag 26 december, 19:58

Vi behöver den sortens spelare. Men lustigt nog så även med de vi hade, och en hyfsad spelmetod, skulle vi vara med och utmana.


 

 

manandboy, lördag 26 december, 20:00


Först postat av Eddy

Inte på något antagonistiskt sätt, men kan du föreslå 4/5 ledartypsspelare som vi skulle kunna köpa?


Enbart utifrån dagens match skulle jag ta shawcross och arnautovic.


 

 

TheLawman, lördag 26 december, 20:02


Först postat av EugeM85

Det är £250m+ (3,37 miljarder+ kr) som våra ägare inte kommer spendera.


De kommer inte att spendera några av deras pengar, det är givet, men pengarna skulle definitivt finnas där om inte Dick'Ed, Looney och Moyes hade pissat bort dem på värdelösa fittor som Depay, Fellaini, Blind, Mata, Rojo etc.


Det är det som borde försegla Van Gaals öde för mig. Skeppa iväg genomsnittliga truppspelare som Rafael, Evans, Hernandez och Nani, och sedan antingen inte ersätta dem alls, eller plocka in fullständig skit och spela dem varje vecka. Särskilt när ligan är så skitdålig att enbart genom att ha behållit dessa 4 hade förmodligen varit tillräckligt för att sätta oss i tabelltoppen.


 

 

Eddy, lördag 26 december, 20:16


Först postat av manandboy

Enbart utifrån dagens match skulle jag ta shawcross och arnautovic.

 

Shawcross skulle jag kunna acceptera, men Arnautovic är en kuk av högsta rang i allmänhet. Deras svansar pekar uppåt för tillfället så han presterar, men i alla matcher som inte går deras väg försvinner han fullständigt.


Jag är inte säker på att det finns många spelare av den varan där ute som är tillräckligt bra eller som skulle kunna tänkas komma till oss?


 

 

manandboy, lördag 26 december, 20:30

Nämn en ledare av andra lag som fans inte tycker är en kuk?


Alla våra under de senaste tjugo åren har varit det men de är våra kukar.


 

 

m14red, lördag 26 december, 20:32


Först postat av Waymez

Uniteds 10 senaste matcher där Schneiderlin startat: V5, O5, F0

Uniteds 10 senaste matcher där Schneiderlin inte startat: V3, O2, F5


Och?


 

 

Eddy, lördag 26 december, 20:34


Först postat av manandboy

Nämn en ledare av andra lag som fans inte tycker är en kuk?

 

Alla våra under de senaste tjugo åren har varit det men de är våra kukar.

 

Nej jag förstår det, Arnautovic är vanligtvis impopulär bland sina egna spelare och fans. Han är ingen ledarfigur.


Inte oense om att andra skulle se dem som kukar. Jag argumenterar inte för att vi behöver dessa figurer, jag vet bara ärligt talat inte vem vi skulle vända oss till för att köpa av den karaktären?

 

 

 

mike999, lördag 26 december, 20:39


Först postat av Pavel St Redford

Jag önskar att ni alla slutade åberopa 'Ed'.

 

Vi befinner oss i ett läge där varje funktionell nivå av klubben - spelare, tränare, administration, scouting, exekutiv ledning och ägarskap - bevisligen är trasigt.

 

Woowar's är en betydligt större clown än van Gaal och ni tror att han kan fixa det här?


Vart har någon sagt att de tror att han kan fixa det här?


 

 

royoftherovers, lördag 26 december, 20:44


Först postat av Eddy

Inte på något antagonistiskt sätt, men kan du föreslå 4/5 ledartypsspelare som vi skulle kunna köpa?


Är det inte tänkt att Schweinsteiger ska vara det?


 

 

Eddy, lördag 26 december, 20:54

Jag tror han är det. Tyvärr undermineras det av hans fitness.


 

 

manandboy, lördag 26 december, 20:56


Först postat av royoftherovers

Är det inte tänkt att Schweinsteiger ska vara det?

 

De borde göra honom till kapten omedelbart vilket skulle var en början.


 

 

RedinBrisbane, lördag 26 december, 21:16


Först postat av Eddy

Nej jag förstår det, Arnautovic är vanligtvis impopulär bland sina egna spelare och fans. Han är ingen ledarfigur.

 

Inte oense om att andra skulle se dem som kukar. Jag argumenterar inte för att vi behöver dessa figurer, jag vet bara ärligt talat inte vem vi skulle vända oss till för att köpa av den karaktären?


Nonsens. De flesta Stoke-fansen älskar arnautovic och har alltid gjort det. Det vet att han är lite temperamentsfull och stillastående men låter det passera p.g.a vad han kan göra.


 

 

Eddy, lördag 26 december, 21:53


Först postat av RedinBrisbane  

Nonsens. De flesta Stoke-fansen älskar arnautovic och har alltid gjort det. Det vet att han är lite temperamentsfull och stillastående men låter det passera p.g.a vad han kan göra.


Han verkar vara mer av en Berbatov-figur än en Keane, vilket är poängen ag framför att han inte är någon ledarfigur.


 

 

RedinBrisbane, lördag 26 december, 23:59


Först postat av Eddy

Han verkar vara mer av en Berbatov-figur än en Keane, vilket är poängen ag framför att han inte är någon ledarfigur.


shawcross är stokes på planen/fysiska ledare. men deras fans älskar arnautovic.


 

 

RonTheBaptist, söndag 27 december, 00:02

Depay jävla efterblivna sjölejon


Blind kan fittan någonsin lyfta in en boll som inte träffar den första spelaren framför honom?

Blind är kass, men innan shaw's skada var han och Mike kompetenta som mittbackspar, jag fattar inte varför den holländska spastikern ändrade det.


För det andra, Young gjorde en bra säsong förra året till vänster, inte världsklass, men mycket bättre än det där skitslöa fittiga efterblivna sjölejonet. Jag fattar inte varför han fått spela, i praktiskt taget alla matcher istället för young.


Kollat MOTD och jag är vansinnig igen på den här fullkomliga skiten. Jag har inte tittat på MOTD under större delen av den här säsongen, men jag vill se de andra matcherna, vi är kassa och det kommer vara en modig själ som tar över det här laget. Det är lika förgiftat som Englands-jobbet med skyfallet av skit som finns i den truppen.


 

 

Quad Rant, söndag 27 december, 00:07

Jag fann Rooney utelämningen förbryllande, och det beror inte på att jag gillar Rooney.


Rooney borde ha petats för flera veckor (månader?) sedan men LVG har aldrig sett så på saken, och han har fortsatt spela honom.


Vilket, med undantag för aluminiumfoliekonspirationerna gällande Rooneys kontrakt, betyder att managern verkligen såg annorlunda på saken, och trodde på Rooney.


Så med sitt jobb i fara väljer man nu att utelämna spelaren som (för de flesta fansen) har symboliserat din envishet? Varför nu?


Försök att attrahera applåder från media och publiken, tror jag.


 

 

BuzzMUFC, söndag 27 december, 00:08

Jag ser att han PÅ nytt inte orkade lyfta på arslet idag, något om att man inte kan ändra matchen så fort den börjat bla bla.


För 3 år sedan idag sparkade Fergie, 70 år, varje boll vid ställningen 2-0 hemma mot Newcastle. Vann med 4-3, vann även ligan.


En är en vinnare den andra räknar bara ner dagarna tills hans försvinner till "Paradiset".


 

 

RonTheBaptist, söndag 27 december, 00:10


Först postat av Quad Rant:

Jag fann Rooney utelämningen förbryllande, och det beror inte på att jag gillar Rooney.

 

Rooney borde ha petats för flera veckor (månader?) sedan men LVG har aldrig sett så på saken, och han har fortsatt spela honom.

 

Vilket, med undantag för aluminiumfoliekonspirationerna gällande Rooneys kontrakt, betyder att managern verkligen såg annorlunda på saken, och trodde på Rooney.

 

Så med sitt jobb i fara väljer man nu att utelämna spelaren som (för de flesta fansen) har symboliserat din envishet? Varför nu?

 

Försök att attrahera applåder från media och publiken, tror jag.

 

Jag såg Herrera i laguppställningen och jag tänkte, OK han förstår budskapet, han försöker åtminstone. Sky trodde att han startade som nummer 10, sen ser vi från avsparken att fellaini är där framme och Herrera på det defensiva mittfältet. Han är en holländsk spastiker.

 

 

 

jc7, söndag 27 december, 00:18


Först postat av Nev20

Alla som säger att Herrera alltid är en besvikelse snackar fullständigt och totalt skitsnack. Han var skit idag men vem var inte det?


Det är teoretiskt och kan vara skitsnack, men jag är säker på att Herrera skulle vara bättre i ett bättre lag, med en bättre manager som kanske litar lite mer på honom.

LvG har hela tiden gett intrycket att han inte riktigt litar på/gillar honom - utelämnar honom i många matcher, byter ut honom och kritiserar t.o.m oprofessionellt honom offentligt.

Jag säger inte att han är världsklass men jag tycker han är en bättre spelare än vi har sett den här säsongen.

Om Van Gaal någonsin sparkas ut skulle jag vilja se hur Herrera spelar under nästa manager, och sedan får vi göra oss av med honom om han inte blir bättre.


 

 

jc7, söndag 27 december, 00:26


Först postat av RonTheBaptist:

Jag såg Herrera i laguppställningen och jag tänkte, OK han förstår budskapet, han försöker åtminstone. Sky trodde att han startade som nummer 10, sen ser vi från avsparken att fellaini är där framme och Herrera på det defensiva mittfältet. Han är en holländsk spastiker.

 

Vad händer med Schneiderlin, någon som vet?

Han måste ju vara nummer 1 av våra defensiva mittfältare och låta Herrera spela högre upp.

Det säger sig självt, för mig, att Fellaini är fullständigt pinsam och borde inte vara i närheten av en Man Utd tröja.

Ännu en spelare som van Gaal, korkade korkade man, verkar ha nålat fast sin tro till, men förutom ett par mål har han konsekvent varit hundskit.

 

 

 

Mojo_Risin, söndag 27 december, 00:32

Herrera verkar vara ännu en av dessa spelare vars rykte växer när han inte spelar. Han var skit idag men det berodde inte på bristande ansträngning, vilket är glädjande då han har fler anledningar än de flesta att kasta in handduken och påskynda Van Gaals frånfälle. Men jag antar att vid underläge med 2-0 under större delen av matchen har man råd att anstränga sig lite utan att riskera en vinst.

                     

 

 

jc7, söndag 27 december, 00:41


Först postat av Mojo_Risin

Herrera verkar vara ännu en av dessa spelare vars rykte växer när han inte spelar. Han var skit idag men det berodde inte på bristande ansträngning, vilket är glädjande då han har fler anledningar än de flesta att kasta in handduken och påskynda Van Gaals frånfälle. Men jag antar att vid underläge med 2-0 under större delen av matchen har man råd att anstränga sig lite utan att riskera en vinst.

 

Som jag har sagt, jag vet inte om han kommer bli bra för oss eller inte, långsiktigt, för han spelar i ett skitlag, för en skitmanager som använder skittaktik i vad jag inte tycker är hans bästa position.

 

 

 

RedinBrisbane, söndag 27 december, 00:45

Herrera är ingen världsspelare i vårt lag, särskilt inte som defensiv spelare.


Han borde vara den offensiva spelaren i en mittfältstrio för oss. Med Schneiderlin och Schweinsteiger bakom sig.


Han spelar bättre där än framför försvaret, där Schneiderlin är mycket bättre.


Jag litar inte på honom som defensiv mittfältare, lika lite som jag litar på den värdelösa fittan Fellaini. Och vi har väldigt få andra valmöjligheter då Mata helt enkelt inte har spelat tillräckligt bra för att kräva speluppläggarpositionen nummer 10. Kanske kommer han att göra det när lvg är borta, men ingen av mourinho eller giggs (någon av dessa verkar mest trolig att ta över) verkar gilla mata särskilt mycket. Giggs petade honom och mourinho sålde honom.


 

 

Jamesfulton84, söndag 27 december, 00:45


Först postat av jc7

Som jag har sagt, jag vet inte om han kommer bli bra för oss eller inte, långsiktigt, för han spelar i ett skitlag, för en skitmanager som använder skittaktik i vad jag inte tycker är hans bästa position.

 

Man hoppas att om någon annan kom in skulle han vara en annan spelare. Känns för mig som att han bara sagts till att flytta bollen ut på kanterna. (Jag är säker på att jag såg något tidigare som indikerade att det mesta av vårt anfallsspel kom genom Blind/Mata).



 

RedMatt, söndag 27 december, 06:21


Först postat av Fergie's son

Att inte spelas på sin, enligt din åsikt, bästa position är inte i sig självt tillräckligt för att förklara hur jävla skitdålig han var idag.


Alla var urusla idag men anledningen till att Herrera såg sämre ut än de flesta var att han var en av de få som försökte få saker och ting att hända.


Men även när hans passningsspel är dåligt, vinner han regelbundet bollen uppe i planen. Grejen är att han har 5/5 bra matcher i rad, och sedan någon dålig match som igår och mot Palace och sen ser man inget från honom på ett par veckor.


Med tanke på att han borde vara förespråkare #1 för att få bort Van Gaal så beundrade jag åtminstone hur sårad han kände sig och den lilla känslan av att han bryr sig som han visade, vilket var mer än vad man kan säga om så många av spelarna igår.


Först postat av Nev20

Alla som säger att Herrera alltid är en besvikelse snackar fullständigt och totalt skitsnack. Han var skit idag men vem var inte det?


En match tar inte bort det fina jobbet han gjorde i slutet av förra året och han spelar regelbundet bra när han är med.


Herrera borde spela bredvid Schneiderlin med 3 anfallare framför dem när vi möter sämre lag som vi borde anfalla (vi behöver inte 2 defensiva mittfältare mot Norwich hemma) och som #10 när vi behöver lite mer disciplin.


Vanskötseln av en kille som verkligen borde vara spelaren alla managers älskar har varit sanslös. Han vinner tillbaka bollen högt upp i planen, har en briljant passningsräckvidd och bidrar med mål från mittfältet. Han borde vara ett av de första namnen vi bygger ett lag runt.


 

 

harry68, söndag 27 december, 12:05


Först postat av RedMatt

En match tar inte bort det fina jobbet han gjorde i slutet av förra året och han spelar regelbundet bra när han är med.

 

Herrera borde spela bredvid Schneiderlin med 3 anfallare framför dem när vi möter sämre lag som vi borde anfalla (vi behöver inte 2 defensiva mittfältare mot Norwich hemma) och som #10 när vi behöver lite mer disciplin.

 

Vanskötseln av en kille som verkligen borde vara spelaren alla managers älskar har varit sanslös. Han vinner tillbaka bollen högt upp i planen, har en briljant passningsräckvidd och bidrar med mål från mittfältet. Han borde vara ett av de första namnen vi bygger ett lag runt.

 

Men anledningen till att vi spelar med 2 defensiva mittfältare hemma mot Norwich och liknande lag har förmodligen något att göra med det faktum att vårt försvar är skit och behöver konstant beskydd. När vi försökte spela med en som i Wolfsburg, visade det sig vilka Mr Smalling och co verkligen är...

 

 

 

seh_82, söndag 27 december, 12:08

Någon som vet om det här var idag?


http://beansontoast.bloggplatsen.se/2015/12/27/11240329-memphis-depay-orsakade-uppstandelse-vid-man-uniteds-traning-efter-att-ha-anlant-i-en-flashig-rolls-royce-med-nedfallbart-tak/

 

 

mike999, söndag 27 december, 12:15


Först postat av seh_82

Någon som vet om det här var idag?

 

http://beansontoast.bloggplatsen.se/2015/12/27/11240329-memphis-depay-orsakade-uppstandelse-vid-man-uniteds-traning-efter-att-ha-anlant-i-en-flashig-rolls-royce-med-nedfallbart-tak/

 

Vad exakt var de "chockade" över?


Ung fotbollsspelare som tidigare gjort sig känd för att vara lite av ett kukhuvud i agerar som ett kukhuvud chock.


 

 

seh_82, söndag 27 december, 12:16

Han är verkligen en fullständig fitta.  


 

 

RedMatt, söndag 27 december, 12:20

För att en rik kille körde en dyr bil till träningen, och inte för första gången i år heller.


 

 

davyhulmered, söndag 27 december, 12:27

Herreras självförtroende är skjutet till skit. han tycker inte om det, in och ut ur laget och vet att LVG inte riktigt gillar honom.

Jag är säker på att under någon annan skulle vi kunna få ut mycket mer av honom.


 

 

ekierans, söndag 27 december, 12:33

Bilen kostar mindre än vad Rooney tjänar på en vecka och det är bilen som är chockerande? De måste alla ha PTSD (Posttraumatiskt stressyndrom) då parkeringen är full på morgonen.


 

 

RedinBrisbane, söndag 27 december, 12:38

För mig skulle han kunna bäras till träningen av 6 tomtenissar, så mycket bryr jag mig. Hans bil är det minsta av uniteds problem



 

 

Jay_20, söndag 27 december, 12:44

Det är i tider som dessa man verkligen önskar att Keano fortfarande spelade för oss, eller åtminstone hade jobbet som assisterande manager istället för den där värdelösa walesiska flänsen. Han skulle ha golvat den lilla kuken för att han har fräckheten att dyka upp i en sådan bil efter det han gjorde igår, oavsett om han har råd med den eller inte. Vilken fullkomlig, fullkomlig jävla smuts


 

 

seh_82, söndag 27 december, 12:48

Slet inte Keane Kieron Richardson i småbitar när han dök upp i en Bentley en gång?


 

 

Jay_20, söndag 27 december, 12:59


Först postat av RedinBrisbane

För mig skulle han kunna bäras till träningen av 6 tomtenissar, så mycket bryr jag mig. Hans bil är det minsta av uniteds problem


Nej, det personifierar Uniteds problem och är symptomatiskt för en klubb full av överbetalda, överhajpade idioter som inte fruktar någon eller något i klubben, inte ens efter att ha gjort en så dålig match som han gjorde igår. Bristen på ledarskap och riktiga fotbollsmän i klubben är patetisk och pinsam.


Om jag var manager eller kapten och den lilla kuken dök upp i den bilen idag, samtidigt som han tror att han är hundens pungkulor och att allt är ett stort skämt, skulle jag sätta eld på den jävla grejen och sedan slå ner honom. Han borde ha varit så skiträdd och generad efter den där skiten igår att han smet in till träningen via ett hål i det förbannade staketet. Istället kryssar han ner i en jävla jättebil inför allihop i klubben och världspressen. Han vill få sin jävla käke bruten, han är en skam.


 

 

seh_82, söndag 27 december, 13:00

Dålig comedown?


 

 

StanleyCupboard,söndag 27 december, 13:01


Först postat av Jay_20

Om jag var manager eller kapten och den lilla kuken dök upp i den bilen idag, samtidigt som han tror att han är hundens pungkulor och att allt är ett stort skämt, skulle jag sätta eld på den jävla grejen och sedan slå ner honom. Han borde ha varit så skiträdd och generad efter den där skiten igår att han smet in till träningen via ett hål i det förbannade staketet. Istället kryssar han ner i en jävla jättebil inför allihop i klubben och världspressen. Han vill få sin jävla käke bruten, han är en skam.

 

:d


 

 

RedinBrisbane, söndag 27 december, 13:15

Depay må vara en enorm idiot, och kass på planen.


Men hans bil är meningslös. precis som jag sa tidigare. Rooney skulle ha råd med en varje vecka. De är alla stenrika unga flashiga mongon nu. Det är bara synd att fittorna inte spelar på nivån som de alla tror att de befinner sig på.


 

 

Galway Red, söndag 27 december, 13:16

Den bilden var med i tidningarna tidigare i veckan... Med det sagt så stöttar jag ändå Jays metod att hantera det flashiga fanskapet.


 

 

Tom87, söndag 27 december, 14:31

Vilka var grabbarna som dök upp i en VW polo tidigare under säsongen?


 

 

Bonobobananas, söndag 27 december, 14:33


Först postat av Jay_20

Nej, det personifierar Uniteds problem och är symptomatiskt för en klubb full av överbetalda, överhajpade idioter som inte fruktar någon eller något i klubben, inte ens efter att ha gjort en så dålig match som han gjorde igår. Bristen på ledarskap och riktiga fotbollsmän i klubben är patetisk och pinsam.

 

Om jag var manager eller kapten och den lilla kuken dök upp i den bilen idag, samtidigt som han tror att han är hundens pungkulor och att allt är ett stort skämt, skulle jag sätta eld på den jävla grejen och sedan slå ner honom. Han borde ha varit så skiträdd och generad efter den där skiten igår att han smet in till träningen via ett hål i det förbannade staketet. Istället kryssar han ner i en jävla jättebil inför allihop i klubben och världspressen. Han vill få sin jävla käke bruten, han är en skam.

 

Det här stämmer på pricken. Tyvärr.


 

 

Newton & Ridley, söndag 27 december, 14:45


Först postat av Jay_20

Nej, det personifierar Uniteds problem och är symptomatiskt för en klubb full av överbetalda, överhajpade idioter som inte fruktar någon eller något i klubben, inte ens efter att ha gjort en så dålig match som han gjorde igår. Bristen på ledarskap och riktiga fotbollsmän i klubben är patetisk och pinsam.


Som vi alla skrattade när en hög med överbetalda, överhajpade runkare dök upp till en cupfinal i gräddfärgade kostymer.


På samma sätt som Fellaini kommer symbolisera Moyes managerperiod, kommer Depay, den kompletta fittan, att symbolisera Van Gaals. Båda måste bort omedelbart.

                     

 

 

REDEYE, söndag 27 december, 16:06


Först postat av davyhulmered

Herreras självförtroende är skjutet till skit. han tycker inte om det, in och ut ur laget och vet att LVG inte riktigt gillar honom.

Jag är säker på att under någon annan skulle vi kunna få ut mycket mer av honom.


Det finns anledningar till att den här postaren alltid ska lyssnas på med allt som rör Herrera.




 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Holmkvist - Fredag 3 maj 19:00

Representanthuset i USA har nu lämnat in ett lagförslag som pissar pratet om yttrandefrihet rakt i ansiktet. Här under ser ni ett klockrent inlägg gällande detta på X av Vita husets chefskorrespondent på Today News Africa i Washington, herr Simon Ate...

Av Mikael Holmkvist - Fredag 3 maj 00:39

Rättighetsgrupper varnar för att definitionen kan komma att ytterligare kväva yttrandefriheten då protesterna fortsätter på amerikanska universitetsområden.       Al Jazeera, onsdag 1 maj, 2024     USA:s representanthus har med en överv...

Av Mikael Holmkvist - Lördag 27 april 21:07

En av Europas mest kontroversiella författare, han förutsåg Balidådet och attacken mot Charlie Hebdo. Nu har han föreställt sig en Putin-liknande Macron   Huvudperson: författaren Michel Houellebecq har kallat Emmanuel Macron “bisarr&rdquo...

Av Mikael Holmkvist - Torsdag 25 april 18:33


  Jesse Lingard har spelat i tre matcher för FC Seoul, två gånger som inhoppare.         Av: John Duerden, fotbollsskribent i Asien, BBC, måndag 15 april, 2024     Jesse Lingard förväntades aldrig kunna höja den internationella pr...

Av Mikael Holmkvist - Torsdag 25 april 17:27


By Way of Deception: The Making and Unmaking of a Mossad Officer är en bok av en f d katsa (Mossad-agent som jobbar på fältet) i Mossad, Victor Ostovsky, och den kanadensiska journalisten Claire Hoy.     (Första upplagan)     Författare:...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards