Direktlänk till inlägg 20 april 2016

NU HAR JAG PÅ ALLVAR BÖRJAT FRUKTA FÖR VAN GAALENS MENTALA HÄLSA!

Av Mikael Holmkvist - 20 april 2016 15:49

 

Bilden: Jag kan omöjligt vara ensam om att frukta för Van Gaalens mentala hälsa!



En av Van Gaalens döttrar ska tidigare den här säsongen ha uttryckt oro för sin fars hälsa p.g.a utsattheten United-jobbet för med sig och den brittiska pressen. Att detta kan komma att användas som en bekväm ursäkt när han senare, förhoppningsvis, får sparken är en sak. Men jag får nog lov att börja säga att jag också är lite orolig för mannens hälsa, d.v.s hans mentala hälsa!



Vi vet alla vilken skit han har spluddrat ur sig under säsongen. Det har nu gått så långt att man knappt reagerar längre, så fort hans brännskadade nuna dyker upp med en mikrofon i närheten av foderhålet vet man att något fullständigt galet ska komma.



Orkar man inte lyssna på all skit han producerar verbalt så kan man ju bara titta på hans laguttagningar, taktik och byten för att inse att den här mannen, han har inte alla hästar hemma.



Men vid lördagens match dök det upp en galen pärla även i skrift. Här under ser ni ett utdrag ur managerns kolumn i matchprogrammet mot Aston Villa:

   


Det är en sak att han misstar White Hart Lane för Wembley, men att de som trycker matchprogrammen väljer att ta med det visar ju bara att t.o.m de har tröttnat på den tokiga fan!



Och ska vi vara riktigt noga så har dåren varit manager för ett lag på Wembley. Jag är fullt medveten om att det då var det gamla Wembley, men det var likafullt Wembley. Säsongen 1999-2000 (då United var regerande Europamästare, och PL-mästare och vinnare av FA Cupen!) ledde han Barcelona till en 4-2 vinst mot Arsenal där. Vilket ni själva kan skåda här:



Texten här ovanför hackade jag ur mig igår kväll. Så när jag nu efter dagens kneg skulle publicera skiten ser jag att han har varit igång igen, kan någon vara snäll och bara hämta honom (i en tvångströja)!



På gårdagens presskonferens inför kvällens match sa han:



"Vi har besegrat Tottenham med 1-0 [tidigare den här säsongen] och till den 70:e minuten [i mötet den här månaden]

tyckte jag att vi var det bättre laget men det fanns brister i kommunikationen. Så, jag tycker inte det finns ett stort avstånd mellan Tottenham och Manchester United, men avståndet finns i poängen. De har vunnit mer, de gör fler mål och det är för att de har kreativa spelare. Det är alltid fallet. Jag har sagt tidigare vad vi behöver och enligt min åsikt har jag ingen senior kreativ spelare. Alla vet det."



Jag orkar inte ens kommentera det...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Holmkvist - Lördag 27 april 21:07

En av Europas mest kontroversiella författare, han förutsåg Balidådet och attacken mot Charlie Hebdo. Nu har han föreställt sig en Putin-liknande Macron   Huvudperson: författaren Michel Houellebecq har kallat Emmanuel Macron “bisarr&rdquo...

Av Mikael Holmkvist - Torsdag 25 april 18:33


  Jesse Lingard har spelat i tre matcher för FC Seoul, två gånger som inhoppare.         Av: John Duerden, fotbollsskribent i Asien, BBC, måndag 15 april, 2024     Jesse Lingard förväntades aldrig kunna höja den internationella pr...

Av Mikael Holmkvist - Torsdag 25 april 17:27


By Way of Deception: The Making and Unmaking of a Mossad Officer är en bok av en f d katsa (Mossad-agent som jobbar på fältet) i Mossad, Victor Ostovsky, och den kanadensiska journalisten Claire Hoy.     (Första upplagan)     Författare:...

Av Mikael Holmkvist - Fredag 19 april 17:04


Även om fler och fler nu faktiskt inser vad det är Israel håller på med så är det fortfarande en lång väg kvar att vandra. Tidigt i morse (fre 19/4) kom rapporter om att Israel beskjutit mål inne i Iran: http://beansontoast.bloggplatsen.se/2024/04/...

Av Mikael Holmkvist - Fredag 19 april 07:06


Amerikanska tjänstemän har bekräftat att Israel har utfört en militär operation mot Iran, medan statlig media rapporterar att luftvärnet är aktiverat nära staden Isfahan   AV: Jonathan Yerushalmy, The Guardian live, fredag 19 april, 2024, 06:04 (...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards