Direktlänk till inlägg 16 juni 2017

"KAN INTE VÄNTA": VICTOR LINDELÖFS FANTASTISKT SNYGGA FLICKVÄN MAJA LINDELÖF HAR POSTAT ETT INNERLIGT HEJDÅ TILL BENFICA FRAMFÖR SIR ALEX FERGUSONS STATY

Av Mikael Holmkvist - 16 juni 2017 22:14

Mittbackens partner tackade den portugisiska klubben, men hon insisterade på att hon inte kan vänta på att få heja fram Manchester United från nästa säsong

   

Maja Nilsson poserar stolt framför Manchester Uniteds legendariska manager Sir Alex Fergusons staty.

 


 

 

AV: Jake Lambourne, the Sun, torsdag 15 juni, 2017:


 

VICTOR LINDELÖFS fantastiskt vackra flickvän skickade ett innerligt hejdå till Benfica då hon poserade för en bild framför Sir Alex Fergusons staty utanför Old Trafford.



Maja Nilsson vinkade hejdå till Portugal och hallå till England då hennes partner slutförde en £31 miljonerstransfer (363,4m kr) till Manchester United och blev Jose Mourinhos första nyförvärv för sommaren.


 

Hennes pojkvän slutförde en sanslös £31 miljonerstransfer (363,4m kr) till de Röda Djävlarna från det portugisiska laget Benfica igår.



WAG:en poserade ofta i en Benfica-tröja under den svenska landslagsmannens tid i Primeira Liga, och det kommer inte dröja länga innan hon lägger upp bilder på sig själv i den berömda United-tröjan.



Hon bloggar på svenska sidan Femme och sade i ett Instagram-inlägg följande: "Jag vill bara ta ett ögonblick och tacka alla benfiquistas där ute.



"Ni är verkligen helt underbara och jag är så glad att ni var de som lärde mig vad sanna fans och äkta kärlek till en klubb verkligen betyder.



"Tack för all er ovillkorliga kärlek och för att ni låtit oss låna er underbara stad Lisboa under de här senaste åren.


 

Victor Lindelöfs fantastiskt vackra partner Maja Nilsson är Premier Leagues senaste WAG.

 

 

Maja Nilsson är en stor supporter av Victor Lindelöfs fotbollskarriär och poserade ofta i en Benfica-tröja.



"Jag kommer alltid se tillbaka på tiden i Lissabon och Benfica med så mycket kärlek. Obrigada por tudo (Tack för allt).



"Och Manchester, jag kommer i augusti. Kan inte vänta."



Lindelöf, 22, var med i laget som vann tre ligatitlar, samt två Taca de Portugal-pokaler och han satte den vinnande straffen i U21-EM 2015.



Då han pratade om flytten till de Röda Djävlarna sade han: "Jag är jätteglad över att komma till Manchester United. Jag har njutit av min tid i Benfica enormt mycket och jag har lärt mig mycket där.


 

 

 

 

 

 

 

"Men jag ser fram emot att spela i Premier League på Old Trafford och för Jose Mourinho.



"Jag är sugen på att köra igång och komma med mitt bidrag till lagets ansträngningar för att vinna fler pokaler."



Han har samlat på sig 12 seniorlandskamper för det svenska landslaget och han har nätat en gång, mot Bulgarien i kvalet till VM 2018.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Holmkvist - Lördag 27 april 21:07

En av Europas mest kontroversiella författare, han förutsåg Balidådet och attacken mot Charlie Hebdo. Nu har han föreställt sig en Putin-liknande Macron   Huvudperson: författaren Michel Houellebecq har kallat Emmanuel Macron “bisarr&rdquo...

Av Mikael Holmkvist - Torsdag 25 april 18:33


  Jesse Lingard har spelat i tre matcher för FC Seoul, två gånger som inhoppare.         Av: John Duerden, fotbollsskribent i Asien, BBC, måndag 15 april, 2024     Jesse Lingard förväntades aldrig kunna höja den internationella pr...

Av Mikael Holmkvist - Torsdag 25 april 17:27


By Way of Deception: The Making and Unmaking of a Mossad Officer är en bok av en f d katsa (Mossad-agent som jobbar på fältet) i Mossad, Victor Ostovsky, och den kanadensiska journalisten Claire Hoy.     (Första upplagan)     Författare:...

Av Mikael Holmkvist - Fredag 19 april 17:04


Även om fler och fler nu faktiskt inser vad det är Israel håller på med så är det fortfarande en lång väg kvar att vandra. Tidigt i morse (fre 19/4) kom rapporter om att Israel beskjutit mål inne i Iran: http://beansontoast.bloggplatsen.se/2024/04/...

Av Mikael Holmkvist - Fredag 19 april 07:06


Amerikanska tjänstemän har bekräftat att Israel har utfört en militär operation mot Iran, medan statlig media rapporterar att luftvärnet är aktiverat nära staden Isfahan   AV: Jonathan Yerushalmy, The Guardian live, fredag 19 april, 2024, 06:04 (...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards