Direktlänk till inlägg 11 oktober 2017

PAUL GASCOIGNE HÄVDAR ATT HAN BRUKADE RÖRA VID LED FERDINANDS K** FÖR ATT FÅ TUR

Av Mikael Holmkvist - 11 oktober 2017 20:17

 

Les Ferdinand (t.v.) och Paul Gascogine firar ett mål för England. 




AV: The Sun, måndag 21 augusti, 2017:


PAUL Gascoigne påstår att han brukade röra vid sin engelska landslagskamrat Les Ferdinands snopp innan matcher som en lyckogrej.



Gazza berättade för fans att han såg Les könsorgan i omklädningsrummet och blev så imponerad av hur välutrustad

anfallaren var, så han frågade om han kunde få "hålla den där grejen".



Gazza, 50, sade att han nätade och "spelade briljant" efter första gången så det blev en inför-matchen-ritual.



Den f.d Newcastle, Tottenham och Rangers stjärnan sade följande för en publik vid en välgörenhetstillställning: "I omklädningsrummet när Les Ferdinand, jag svär, tog av sig kläderna, ni skulle ha sett storleken på hans dj**** k*k.



"Han fick min att se liten ut.



"Jag sade, 'Les, Les, snälla, snälla låt mig få hålla den saken en dj**** gång'.



"Så han lät mig hålla den.



"Och jag gick ut och spelade briljant och nätade. Jag tänkte 'helt dj**** briljant'.



"Så vid nästa match på Wembley, 'Les plocka ut den'.



"Och varje gång vi spelade för England sade Les, 'Skynda på och gör din grej Gazza'."



50-åringen pratade vid en "Evening with Gazza" på Nine Sports Bar i Newcastle.



Välgörenhetstillställningen hölls för att samla in pengar till Jay Lennon Foundation som startades i Gazzas systersons namn efter att han dog förra året.



Han spelade fem år tillsammans med QPR, Newcastle och Tottenham anfallaren Les, 50, för England mellan 1993 och 1998.



De spelade tillsammans i 12 matcher för England och gjorde tillsammans fem mål.



Les kunde inte sluta skratta när The Sun frågade honom om Gazzas påståenden



Skrockande sade han: "Det är fullständigt nonsens. Det hände aldrig - jag tror att han berättar sagor här."



Gazza berättade även om när han satte en Englandskeps på en gepard då han var full på en safari i Sydafrika som FA-ambassadör.



Han berättade följande för publiken: "På väg till Afrika är jag helt dj**** dyngrak på det dj**** planet.



"Jag klev av, jag åkte till platsen.



"De tänkte, 'S***, låt oss få bort honom härifrån. Låt oss ta honom på en safari'.



"Jag hoppade av lastbilen och sprang fram till geparden.



"Jag är en ambassadör för England och jag tittar på den här geparden, och jag låtsas att det var en valp.



"Jag sade, 'Rör dig, du ska inte få mat'."



"Jag kunde se en kille, jag visste inte om han skulle skjuta mig eller geparden.



"Helt plötsligt dök en till gepard upp.



"Dra åt he*****, den satte upp klorna och rev sönder min dj**** Englandskostym.



"Jag gick tillbaka till den dj**** lastbilen och hämtade två Englandskepsar och satte dem på geparderna.



"De sade, 'F** Gazza, kom hit'. Jag hoppade in där bak i lastbilen och de sade, 'Du vet att de tamejf** hade kunnat döda dig'.



"Jag svarade, 'Sk** i det, var är flodhästarna?'



"Det var planerat att jag skulle vara där i en vecka, de skickade hem mig nästa dj**** dag."



Gazza såg fräsch ut och verkade må bra då han skojade med publiken i torsdagskväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Holmkvist - Lördag 27 april 21:07

En av Europas mest kontroversiella författare, han förutsåg Balidådet och attacken mot Charlie Hebdo. Nu har han föreställt sig en Putin-liknande Macron   Huvudperson: författaren Michel Houellebecq har kallat Emmanuel Macron “bisarr&rdquo...

Av Mikael Holmkvist - Torsdag 25 april 18:33


  Jesse Lingard har spelat i tre matcher för FC Seoul, två gånger som inhoppare.         Av: John Duerden, fotbollsskribent i Asien, BBC, måndag 15 april, 2024     Jesse Lingard förväntades aldrig kunna höja den internationella pr...

Av Mikael Holmkvist - Torsdag 25 april 17:27


By Way of Deception: The Making and Unmaking of a Mossad Officer är en bok av en f d katsa (Mossad-agent som jobbar på fältet) i Mossad, Victor Ostovsky, och den kanadensiska journalisten Claire Hoy.     (Första upplagan)     Författare:...

Av Mikael Holmkvist - Fredag 19 april 17:04


Även om fler och fler nu faktiskt inser vad det är Israel håller på med så är det fortfarande en lång väg kvar att vandra. Tidigt i morse (fre 19/4) kom rapporter om att Israel beskjutit mål inne i Iran: http://beansontoast.bloggplatsen.se/2024/04/...

Av Mikael Holmkvist - Fredag 19 april 07:06


Amerikanska tjänstemän har bekräftat att Israel har utfört en militär operation mot Iran, medan statlig media rapporterar att luftvärnet är aktiverat nära staden Isfahan   AV: Jonathan Yerushalmy, The Guardian live, fredag 19 april, 2024, 06:04 (...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards