Alla inlägg under november 2015

Av Mikael Holmkvist - 7 november 2015 13:46

Den belgiska landslagsmannen bombarderade den kvinnliga säsongsbiljettinnehavaren, 26, i flera månader med bilder på sin utrustning och ett antal sms där han bad om sex

   

Marouane Fellaini.

 

 

 

AV: Phil Cardy, Sunday Mirror, söndag 25 oktober, 2015:

 


Fotbollsspelarsuperstjärnan Marouane Fellaini skickade ett antal sex-sms till ett fan medan han var för sjuk för att spela med Manchester United.

 


Den dyra spelaren missade Newcastle matchen den här säsongen efter att han ringt in och sagt att han hade smärtor i magen.

 


Men medan han återhämtade sig hemma skickade han kvinnan, 26, ett antal meddelanden där han bad om sex - medan hon satt på läktaren på Old Trafford.

 


Hon sade: "Det var bisarrt. Jag tittade på laget, omgiven av United fans, och en spelare sms:ade mig och bjöd in mig för att ha sex.

 


"Jag minns att jag tänkte att han kan inte ha varit så sjuk."

 

 

Kom igen: Marouane Fellaini i Manchester United firar ett av sina mål.

 


Stjärnan, som tjänar £125,000 (1,77m kr) i veckan, var avstängd i den matchen i augusti i år. Men alla spelare förväntas ändå närvara vid matcherna.

 

Mittfältaren Fellaini kontaktade först kvinnan, en säsongsbiljettinnehavare i Man United, i maj. 24 timmar senare skickade han bilder till henne på sin utrustning.

 


Hon sade: "Efter den sista matchen mot Arsenal la jag upp några bilder på spelarnas ärevarv på Instagram. Nästa dag fick jag ett meddelande av honom.

 

 

Låg profil: Men Fellaini hade inga problem med att bli igenkänd när han skickade kvinnan grafiska bilder på sin anatomi.

 


"Först trodde jag inte det var han. Men sen började han skicka mig selfies från sin bil.

 


"Som ett fan var jag jätteglad och smickrad att en United spelare skrev till mig."

 


Den 6ft 4in (193,04 cm) långa belgiska landslagsmannen, som köptes från Everton för £27,5 miljoner (390,5m kr) 2013, frågade sedan hur gammal kvinnan var.

 


Hon sade: "Det dröjde inte länge innan jag fick den första bilden på en särskild del av hans anatomi.

 


"Han bad mig att skicka bilder på mig själv. Under de efterföljande dagarna slutade meddelandena aldrig att komma.

 


"Han sa att han var desperat att få mig, bjöd in mig till sitt hus. Det fanns inte en chans att jag skulle träffa honom efter fyra dagar. Andra tjejer kanske skulle göra det. Inte jag."

 


Under sommaren åkte Fellaini, 27, på semester till Marocko, Spanien, Amerika och Japan. Hon sade: "Han sms:ade mig från överallt.

 


"Man kan lugnt säga att jag fick bilder på hans utrustning skickat från hela världen."

 

 

X Faktor: Fellaini har nyligen lämnat Playboy-modellen Gaelle Garcia Diaz.

 


Förra veckan kom det fram att Fellaini, som nyligen lämnade Playboy-modellen Gaelle Garcia Diaz, har legat med en annan tjej han hade sms:at samtidigt.

 


Kvinnan sade: "Jag inser att jag inte är den enda tjejen han sms:asde. Han må ha tjejer som kastar sig själva över honom. Men jag var inte en av dem." 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards