Alla inlägg den 10 augusti 2017

Av Mikael Holmkvist - 10 augusti 2017 00:23

Jag följer Neil Henderson (@hendopolis) på Twitter, han tillhandahåller sent på kvällen morgondagens fram- och baksidor på de engelska tidningarna. Såhär såg det ut när jag kom till the Suns baksida (sporten) imorgon (torsdag):

https://twitter.com/hendopolis/status/895400015346237440



Självklart är spekulationerna redan i full gång gällande vem spelaren är och i engelsk radio pratas det om "sommarens största nyhet" inom fotbollen. Jag har inte en aning om vem det rör sig om, men många är inne på att det är en Spurs-spelare och Dele Alli, Hugo Lloris, Danny Rose och Toby Alderweireld nämns samtliga bland spekulationerna.



Mitt i allt snack så måste man ju bara fundera på om någon scouser skulle överleva det hela om det visar sig vara Coutinho. Jag har ingenting som säger att det är han och det är det troligtvis inte. Men förstå OM. Först att han skulle vilja lämna den klubben, det skulle ju inte scouserna förstå, men att han dessutom skulle välja att berätta det i the Sun. Ja, ni förstår ju själva.



Gissar att namnet är ute när jag har klivit ur bingen och spolat ur mig morgonpissen, här har ni the Suns "uppbyggnadsartikel" inför släppet:

 

 

 

 

TALAR UT: PREMIER LEAGUE-SUPERSTJÄRNA ÖPPNAR SITT HJÄRTA FÖR THE SUN I EN SENSATIONELL INTERVJU SOM KOMMER FÅ ETT TOPP SEX LAG ATT DARRA - OCH DE ANDRA ATT LETA EFTER SINA CHECKHÄFTEN

 

 

Landslagsess är på väg att orsaka en storm bara några dagar innan starten på Premier League-säsongen

   

Läs hela den sensationella intervjun med top sex stjärnan i morgondagens Sun.

 


 

EXKLUSIVT AV: SunSport reporter, The Suns hemsida, onsdag 9 augusti, 2017, 22:02:


 

EN STORSTJÄRNA i en topp sex klubb har öppnat sitt hjärta för The Sun i transferfönstrets mest explosiva intervju.



Landslagsesset kommer att orsaka en storm bara dagar innan starten på Premier League-säsongen.



Stjärnan säger följande till The Sun: "Jag säger inte att jag vill bort men om något kom till mig som var konkret, skulle jag inte ha några samvetskval gällande att uttrycka mina åsikter till någon i fotbollsklubben."



Det välkända namnet uppmanar även klubbens ledning att köpa fler spelare innan transferfönstret stänger.



Han sade: "Jag skulle älska att se fler nyförvärv... jag vill att världsklasspelare ska komma genom dörren och få dig att kriga för din plats."



Och han erkänner att han "är avundsjuk" på styrkan hos en av hans rivaler om Premier League-kronan.



Han säger också att han kommer lämna klubben för att vinna silverpokaler.



Stjärnan säger: "Tiden rinner ut och jag vill vinna pokaler. Jag vill inte spela fotboll i 15 år och inte ha en enda pokal eller en enda medalj."



Den sensationella intervjun kommer få ett topplag i Premier League att darra - medan de andra börjar leta efter sina checkhäften.



Läs hela storyn i morgondagens Sun - eller logga in på thesun.co.uk/football i morgon bitti.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards